Culinaire 'workshop' Naarder honing in Gasterij Stadzigt

Op donderdagmiddag 23 augustus 2012 organiseren Gasterij Stadzigt en de Nederlandse Bijen Vereniging afdeling Bussum een bijzondere, interactieve bijeenkomst.
Om 16.00 uur kunt u luisteren naar imker Danker Bijleveld die met veel liefde spreekt over zijn passie, de Bij. U zult alle wetenswaardigheden over deze onmisbare diertjes te horen, maar ook te zien krijgen. Er zal een klein bijenvolk aanwezig zijn en u kunt onder het genot van een drankje proeven van diverse soorten nieuwe Naarder honing. Onze Chef Lars zal een viertal heerlijke hapjes, waarin het ingredient honing een belangrijke rol speelt, voor u maken en vertellen waarom honing voor hem een belangrijk product is.
De kosten voor deze speciale bijeenkomst bedragen € 17,50 per persoon. Kinderen zijn meer dan welkom. Voor hen is de bijdrage € 12,50. Een gedeelte van de opbrengst zal ten goede komen aan de NVB, afdeling Bussum. Wij kunnen maximaal 25 gasten ontvangen dus reserveer snel want vol = vol.
Indien u na afloop wilt genieten van een maaltijd dan kan dat natuurlijk ook. Wij serveren die dag in de oven geroosterde varkensentrecote geroosterd met lindehoning, knoflook en rozemarijn geserveerd met bospeentjes, courgette, aardappels uit de oven en een chutney van tomaat, rozijnen en heidehoning. Kosten € 15,- per persoon, exclusief dranken. Voor beide activiteiten geldt dat reserveren kan via