Eerste snuffelcursus trok veel mensen

De eerste snuffelcursus van dit jaar afgelopen zaterdag 30 augustus was een succes! Met een opkomst van 15 volwassenen en 5 kinderen was het Bijenhuisje goed gevuld.

Onder het genot van een kopje koffie heeft Jan Driessen hen uitgebreid verteld over het leven van de bijen. En natuurlijk wat je moet doen om een imker te worden. Samen met Liesbeth van der Pol heeft hij de mensen de tuin rondgeleid en de slingerruimte laten zien.

De deelnemers waren bijzonder geïnteresseerd. 9 van hen hebben zich al opgegeven voor de basiscursus die start op 29 november a.s.. Hiermee zit deze basiscursus, waaraan 18 mensen zullen deelnemen, vol en is er zelfs een wachtlijst ingesteld. Zo'n cursus geeft de vereniging weer kans op fijne nieuwe leden.