Overhandiging Bollengeld van Groen Links

Vanmiddag, 28 december 2013 om 12 uur waren bij ons in het bijenhuisje te gast de wethouder Nen van Ramshorst en vier andere mensen van Groen Links plus  de twee kinderen van de lijsttrekker Gerben Struik  om het geld te overhandigen dat zij hadden verdiend met de verkoop van bollen voor onze bijen tijdens de duurzame markt in Bussum. Wij waren zeer blij verrast toen we het bedrag hoorden, namelijk 230 euro. Dat is fantastisch!

De bollen die nog over waren, werden in de bijentuin gepoot en daarna dronken we met zijn allen gezellig koffie waarbij we samen nadachten en napraatten over bijen, geschikte locaties voor kasten en mooie plekken voor drachtplanten.
Aanwezig waren namens de bijenclub Lea, Ron, Eva, Jan Driessen, Klaartje en Ellie.

Deze bijeenkomsten zijn leuk en gezellig, maar ook belangrijk. We leggen contacten en overleggen samen over mogelijkheden die we niet alleen hadden kunnen bedenken en wellicht heeft het weer wat opgeleverd voor de toekomst van onze vereniging.

Een veilige jaarwisseling en een goed bijenjaar, maar ook een mooi jaar voor iedereen en zijn familie.

Namens het bestuur,

Ellie