Veilig imkeren en het gebruik van de Epipen - 22-11 vanaf 19:30 in het Bijenhuisje

Nu onze bijen tot rust zijn gekomen kunnen wij mooi onze kennis aanscherpen. Oftewel, het lezingenseizoen is geopend! En zoals altijd kun je de lezingen gratis bijwonen.

Voor donderdag 22 november hebben we een onderwerp wat eigenlijk een ‘must’ is voor ons allen. Vanuit de ambulancedienst komt Henk de Heij vertellen over veilig imkeren, en het gebruik van de Epipen. Er bestaan veel indianenverhalen rond het wel of niet mogen gebruiken van de Epipen. En ik weet dat een aantal van onze leden inmiddels kennis heeft gemaakt met wat zo’n Epipen doet als je ‘m gebruikt. Heftig!

Epipen

Wat doe je als je imkermaatje ineens tegen de vlakte gaat en nergens meer op reageert? Wat moet je zelf doen als je ineens duizelig wordt? Op donderdag 22 november gaan we het horen.

De inloop is vanaf 19:30, de lezing start om 20:00, en het is natuurlijk weer in ons eigen Bijenhuisje op de Huizerweg 49H in Bussum.

Tip: zet de lezing nu gelijk in je agenda zodat je ‘m niet vergeet! Dit is wel echt iets wat belangrijk is om kennis van te hebben, aanrader dus!