Het Bijenhuisje

Het 'hoofdkwartier' van onze vereniging; het Bijenhuisje. Prachtig gelegen in de Bijentuin, omringd door bijenstanden.

Stand Over de Tol

Vlak bij de roeiclub in Naarden hebben we een mooie schans. Verstopt in het groen naast het fiets- en wandelpad Over de Tol.

Tussen de bomen, vlak bij het water staan de kasten opgesteld.

Stand Museumlaan, "De Bijenschans"

Deze prachtige historische stand ligt goed verstopt op het terrein van de Stichting Goois Natuurreservaat.

Deze locatie ligt in het bos, op het stuk van de Museumlaan tussen de Noord Crailoseweg en de Beukenlaan in Huizen.

Stand Zanderij Cruysbergen

Met hulp van het Goois Natuur Reservaat is er in 2013 een stand bij gekomen; de locatie Zanderij Cruysbergen.

Een mooie locatie, in het bos, die daardoor echter enkel te voet te bereiken is.

Stand Bijentuin

Onze bijentuin is de hoofd-stand van de vereniging. Hier worden onze cursussen gegeven en ons verenigingsgebouw, het Bijenhuisje staat hier ook.

Stand 't Mouwtje

Nadat eind december 2015 door een gezamenlijke inspanning standplaatsen gemaakt zijn op het terrein van 't Mouwtje staat sinds januari 2016 een groeiend aantal kasten op deze stand.

Stand Stadzigt

Sinds 2013 hebben we ook een stand bij Natuurmonumenten, locatie Stadzigt.

Gasterij Stadzigt
Meerkade 2a
1412 AB Naarden

Stand Bantam

Op Landgoed Bantam hebben we ook een standplaats. Een prachtige plek met een rijke historie (zie ook http://www.tgooi.info/bantam/)

De ingang zit tegenover de Shell Bantam, dus tegenover het adres Franse Kampweg 40, Bussum. Er is een toegangspoort waarop ook de naam "Landgoed Bantam" staat.

En nog wat sfeerplaatjes van Bantam in de winter...

Stand Struikheiweg

Het is al weer even geleden dat de stand aan de Struikheiweg (net naast de begraafplaats aldaar) is ingericht; zaterdag 25 oktober 2014 hebben Liesbeth en Ron de struiken weggehaald en de stand ingericht. Inmiddels staat er een groot aantal bijenkasten, maar hier op de foto's nog even een impressie van het inrichten van de stand.