Algemene Leden Vergadering, 15 maart 2018

De Algemene Leden Vergadering zal gehouden worden op donderdag 15 maart 2018

Excursie De Traay en Heemtuin Lelystad, 6 april

Zo heel vaak zet De Traay zijn deuren niet open voor bezoekers, dus we zijn heel trots dat het ons wel gelukt is!

Opfris-cursus-avond basiscursus 19 februari 2018 om 19.30

Aanrader! Voor de basiscursisten van de laatste twee cursussen is er de opfris-avond. Met de start van het nieuwe bijenseizoen in zicht wordt nog één keer in vogelvlucht door het Bijenjaar heen gelopen, en worden de aandachtpunten behandeld. Op die manier begin je het bijenseizoen met alle benodigde kennis paraat.

Zomer BBQ ivm 100 jarig bestaan, 13 juni 2018

Deze zomer vieren we op diverse manieren dat we 100 jaar bestaan, deze BBQ maakt daar ook deel van uit.

Lezing Hennie Kroese, Koninginnenteelt, 8 maart 2018

Met groot genoegen kondingen we een nieuwe lezing van Hennie Kroese aan!

Basiscursus imkeren 2017-2018

Deze cursus is vol!

Ontheemde imker-opvang in barre tijden

Voor de broodnodige bijenpraat buiten het seizoen! Op de even weken in de wintermaanden, startend week 2 van 2018 is het Bijenhuisje op zaterdag van 10 tot 11 uur geopend.

Koninginnenproject 2018

In verband met het 100 jarig bestaan van onze vereniging organiseren we een groot koninginnenproject voor alle leden.

In 2018 bestaat onze vereniging 100 jaar

In het kader van 'regeren is vooruitzien' al een eerste berichtje over ons 100 jarig bestaan in 2018.

Lezing Theo Vulink, imkeren in Zuid Amerika, 22 februari

We kennen Theo als een begenadigd spreker, die met veel enthousiasme kan vertellen. We zijn zodoende heel blij dat hij tijd heeft voor een lezing bij ons over zijn advieswerk in Zuid Amerika.

Opening honderdste jaar - 21 januari 2018

In 2018 bestaan we 100 jaar, en we openen dit honderdste bestaans-jaar met een vrolijke nieuwjaarsborrel.