Steun de imkervereniging financieel zonder dat het je geld kost

Vanaf nu is het mogelijk om onze vereniging financieel te steunen zonder dat het je geld kost.

Hoe het werkt? Als je online iets bestelt, en je doet dat via de SponsorLinks pagina van onze vereniging, dan wordt een percentage van het aankoopbedrag overgemaakt door Sponsorlinks naar de vereniging. Op die manier worden goede doelen (waaronder dus onze imkervereniging) gesteund.

Sponsorlinks Banner ImkerverenigingBussum

Door op de bovenstaande banner te klikken verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Coolblue en Zalando. Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert jouw sponsordoel een commissie op terwijl je zelf dezelfde prijs betaalt, het kost je dus niets extra.

Doe hetzelfde als je uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen. Via onze Sponsorlinks pagina kun je terecht bij 4.500 restaurants waarbij elke bestelling of reservering geld oplevert.
Dank alvast voor jullie steun!