Kletsnatte werkdag en honderdste lid!

Zaterdag 27 november hebben een tiental imkers in oude kleren en regenlaarzen het natte en koude novemberweer getrotseerd.

De dakgoten van het Bijenhuisje zijn weer schoon en de stoep geveegd. De grootste klus was het aanharken van het centrale grasveld, waaromheen alle bijenkasten staan. Maar na anderhalf uur flink door harken, was ook die klus geklaard. Het was toen zowaar even droog, waardoor de vrijwilligers buiten konden genieten van koffie, thee en de inmiddels traditionele oliebollen.

Afbeelding3  Afbeelding4

Voorzitter Ron Huisman nam van de gelegenheid gebruik om ons honderdste lid, Jan Rebel, te verwelkomen met een cadeautje. Jan was de eerste vrijwilliger die zich aanmeldde voor deze werkdag en we hopen nog vele mooie verenigingsjaren mee te maken met deze enthousiaste, beginnende imker.

Afbeelding1  Afbeelding2