Deelnemers aan de 2024 Bijen- en Natuurmarkt

Zonder marktkramen geen markt! We zijn bijzonder blij met onze deelnemende kraamhouders, zodoende even een mooi overzicht om ze in het zonnetje te zetten.

Hieronder lees je over onze deelnemende kraamhouders, een algemeen overzicht van de markt tref je hier aan!

Het GroenBlauwLoket was een nieuwe deelnemer dit jaar, met heel nuttige informatie over het vergroenen van je eigen leefomgeving en het klimaat adaptief maken van je tuin. De grote aanloop maakte duidelijk dat hier duidelijk belangstelling voor is.

IMG 2383

Bij Repelsteeltje, een jarenlange vaste waarde van onze markt, helpen de kleinkinderen inmiddels ook mee.

IMG 2384

IMG 2385

Echte Liefde kaas & delicatessen heeft weer prachtige kazen meegenomen naar de markt. Deze foto is aan het begin van de markt genomen, richting het einde was de voorraad er vrijwel doorheen.

IMG 2419

One of a Kind tassen van Maria (links op de foto) een nieuwe aanwinst op onze markt dit jaar waar we heel blij mee zijn.

1a540ac9 e5b3 4253 9d16 365511de61cf

Een grote rij mensen voor PlukjeBloemen.nl van Marjolein, waar je veel informatie kon krijgen over haar pluktuin en de bloemen die ze gebruikt.

PlukJeBloemen

En de wafel-kraam, met een telkens wisselend team van vrijwilligers van onze vereniging.

IMG 2408  4c5479fc edca 4220 894f bcf73cf99933  IMG 2391

De prachtige kunstwerken van wol van Gemma, een kleurrijk geheel!

IMG 2407

De afdeling Gooi en Eemland van Velt doet ook al jarenlang met een groot team mee aan onze markt.

IMG 2393

Wijngaard Land en Boschzigt, een oude bekende naam op onze markt, maar met een nieuw team. Leuk! Prachtig om ook echte Nederlandse wijnen uit onze regio op onze markt te hebben.

IMG 2389

Deze lekkernijen zijn wel in onze regio gemaakt, maar van origine zijn het recepten uit Oekraine. Een groot genoegen dat Elena dit voor ons maakt!

IMG 2386

Vogelwerkgroep Het Gooi & omstreken is jaarlijks door Nel en haar team goed vertegenwoordigd!

IMG 2406

Bij Jam van Winkel van Jan Maarten moet je altijd aan het begin van de markt een foto maken om een goed beeld te krijgen van het assortiment. De vraag naar zijn heerlijke jams en chutneys is zo groot dat hij wat verderop de dag vrijwel leegverkocht is.

IMG 2405

Inge maakt deze kleine kunstwerkjes allemaal zelf!

IMG 2404

Ganschanders heeft een mooi assortiment van ganzenvlees wat verwerkt is tot diverse producten. Deze site kwam tot stand onder het nuttigen van een heerlijk stukje ganzen grilworst :-) Dank Adriaan, heerlijk!

IMG 2403

We kennen Rudy van de Gooimeer Brouwerij al sinds 2019 toen hij ons jubileumbier voor ons maakte. Nu aanwezig met een groot assortiment, waaronder uiteraard ook een blond honingbier.

IMG 2402

Gezellige drukte bij de IVN, die met een groot team de bezoekers van de markt informeerde hoe leuk, gezond én belangrijk natuur is!

IMG 2401

Tamara van Aarde Werkt heeft daadwerkelijk liefde voor wol, hout en klei en maakt daar de meest prachtige dingen van!

IMG 2399

Voor het eerst dit jaar op onze markt; Groei en Bloei afdeling Gooi-Noord. Volgend jaar ook zeker weer welkom!

IMG 2398

Greet en Robert waren weer aanwezig en ook dit jaar deden hun gefermenteerde sappen het goed! Zoals ze zelf al zeggen, anders dan wijn, en daarmee een heel mooie toevoeging aan onze markt.

IMG 2394

In het honingkraam een mooie selectie van diverse soorten honing waar veel van verkocht werd!

4710dd6a 5184 4e29 b71b 2165453ec336  9e742957 b5a7 4648 a47f 79792033228e

Adilia van Atelier Achterom maakte er weer een mooi potje van, zoals ze zelf op haar rug al adverteerde!

IMG 2441  IMG 2442

Hierboven las je over onze deelnemende kraamhouders, een algemeen overzicht van de markt tref je hier aan!

En volgend jaar is er weer een markt, om alvast te noteren: zaterdag 20 september 2025 zien we ieder graag weer terug!